WBiddy JailBreak Moderator Application

Discussion in 'Moderator Applications' started by WBiddy, May 11, 2020.

Tags:
  1. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    In Game Name (Steam Name): WBiddy

    Have you been around for atleast one month: Yes (Stats for proof)

    Provide the link to your jailbreak stats: https://idleserver.com/jailchat/hlstats.php?mode=playerinfo&player=35668

    Are you older than 16: Yes

    What time zone are you in?: Central Daylight time

    Do you have mic: Yes I have Mic

    Are you willing to go Warden?: Yes

    Have you read JailBreak Introduction?: Yes

    Have you read over the guidelines?: Yes

    How many hours do you have logged on our JailBreak server: 15 Days

    Which Server do you play on the most?: JailBreak Server #1

    Are you in school?: Yes

    Do you have somebody reputable that is vouching for you?: Optimist, Captain Meliodas, GreasyWombat, Ghastol, and Qminegod

    Other:
     
    Last edited: Jun 2, 2020
    • Support for Staff(Upvote) Support for Staff(Upvote) x 18
  2. Ghastol
    Holy Shit

    Ghastol Well-Known Member

    this guy has been around for a damn long time and he is super funny
    +support from me
     
    • This is amazing This is amazing x 1
  3. Doot Doot
    Woot

    Doot Doot Godly Skeleton Staff Member JailBreak Mod

    been around longer than me, knows his stuff
    +sup
     
    • This is amazing This is amazing x 1
  4. Starlight
    Asshat

    Starlight Well-Known Member

    He was already staff at a younger age and was a good moderator now he older and more mature so what could go wrong.

    Support +
     
    • Got anymore info? Got anymore info? x 1
    • Agree Agree x 1
  5. troxi
    Insomnious

    troxi Can't Stop

    hes already been mod so im p sure he’ll be good enough + support
     
    • Cheers to you good sir Cheers to you good sir x 1
    • This is amazing This is amazing x 1
  6. :) Okay you will be good one. +support :D
     
    • This is amazing This is amazing x 1
  7. Captain Meliodas
    Smoking Joe

    Captain Meliodas Well-Known Member Staff Member JailBreak Mod

    gonna have to change your signature after a week or two when this gets accepted

    +support

    (which is obvious because i'm in your vouchers list)
     
    • This is amazing This is amazing x 1
  8. Kimmel
    Apelike

    Kimmel Well-Known Member Staff Member JailBreak Mod

    Crazy how time flies, funny to see how much youve matured.

    +support

    Its gonna be sad when we arent able to joke about you being former staff.
     
    • This is amazing This is amazing x 1
  9. Ghastol
    Holy Shit

    Ghastol Well-Known Member

    Don't know if it's just me, but your stats seem to be broken.
     
    • Useful Useful x 1
  10. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    Bumping to show i am still intrested in being a mod :)
     
    • Agree Agree x 1
  11. connor
    Conehead

    connor Can't Stop

    +support

    funny funny funny man super funny
     
    • This is amazing This is amazing x 1
    • Agree Agree x 1
  12. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    Bumping because i am still intrested in being mod ;):cool:
     
    • Agree Agree x 1
  13. Poizen
    Anime Lover

    Poizen Member

    bump bump bump bump
     
  14. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    New month new bump :cool::cool:o_O:);):)
     
  15. Yankee With No Brim
    Alone

    Yankee With No Brim One Poster

    Very awesome guy, also bald +support
     
    • Informative Informative x 1
  16. Optimist
    Caffeine Fix

    Optimist Well-Known Member Staff Member JailBreak Mod

    Must.... Downvote app..... Want to make former staff joke......... grrrrr..... Must!! Resist!!!

    Haha!

    Jokes aside Biddy has matured a lot and did it before, don’t go inactive this time.
     
    • Cheers to you good sir Cheers to you good sir x 1
  17. sota
    Sleepy

    sota Can't Stop

    nice guy, always tries his best to keep the jb server alive. good work biddy smile
     
    Last edited: Jun 8, 2020
    • This is amazing This is amazing x 1
  18. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    Bump to show i am still instrested in being mod :cool:
     
  19. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    I am bumping my moderator apllicaiotn to show that I, WBiddy, and still intrested in being moderator for Idleserver.com
     
  20. Ghastol
    Holy Shit

    Ghastol Well-Known Member

    goat






    edddd
     
  21. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    Bumpimg time :)
     
  22. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    Bumping Time 2:)
     
  23. WBiddy
    Likeable

    WBiddy Wanna be survivalists Former Staff

    Monday must bump so I bump. Bump :)
     
Live Thread addon by sonnb

Share This Page